TA STRONA UŻYWA COOKIES. Korzystając ze strony akceptujesz stosowanie cookies, zgodnie z Twoimi aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o cookies i naszych zasadach przetwarzania danych osobowych jako Administratora, w związku z obowiązującym RODO w POLITYKA PRYWATNOŚCI Akceptuję

Integracja z MS Outlook

Czy pamiętasz czasy kiedy dzwoniło się z poczty?No cóż… teraz też można, tylko chodzi o inną pocztę i inne dzwonienie.Slican dołączył do grona producentów oferujących centrale telekomunikacyjne współpracujące z aplikacją MS Outlook®. Połączenie jest realizowane dzięki protokołowi TAPI Slican. Dzięki tej integracji razem już od teraz możesz korzystać ze zunifikowanej komunikacji, łącząc telefon i email.
 Połączenie centrali telefonicznej z pocztą elektroniczną jest najbardziej oczywistym zastosowaniem tego protokołu ze względu na popularność i powszechność poczty email. Warto jednak wspomnieć, że TAPI driver może być wykorzystywany także do integracji danych z centrali Slican z aplikacjami typu CRM oraz np. systemami wsparcia dowodzenia dla jednostek straży pożarnej.

No więc jak dzisiaj dzwonimy z poczty?
TAPI_rys1
Potrzebne są:
  1. Serwer Slican wyposażony w moduł LAN lub VoIP.
  2. Licencja TAPI WORKSTATION + plugin Microsoft Outlook®.
 
Potrzebne jest tyle licencji ilu użytkownikom MS Outlook® / abonentom centrali chcemy umożliwić dzwonienie z poczty elektronicznej. Nie ma ograniczeń co do ilości abonentów korzystających z TAPI. Mogą z niej korzystać wszyscy abonenci centrali do jej maksymalnej pojemności.
 
Instalacja programu jest bardzo szybka, jego konfiguracja wymaga podania numeru abonenta (numeru wewnętrznego w centrali firmowej) oraz kodu PIN do naszego telefonu. Zmian w ustawieniach central Slican może dokonać uprawniony serwis / administrator centrali.
Jakie korzyści daje nam integracja?
  • Korzystasz z wszystkich Twoich kontaktów, które masz w bazie MS Outlook® – ich numery telefonów nie muszą być przenoszone do książki telefonicznej w centrali Slican by po prostu do nich zadzwonić klikając „Zatelefonuj” na ekranie komputera.
  • Nie potrzebujesz żadnych dodatkowych aplikacji, które zintegrują Twój telefon z komputerem.
  • Każde połączenie przychodzące od osoby, którą masz w bazie kontaktów powoduje wyświetlenie „wizytówki” tego kontaktu na ekranie komputera – wiesz kto, z jakiej firmy dzwoni, masz dostęp do notatek, maili itp. z waszych ostatnich rozmów.
  • Dzwoniąc do osób, które masz w bazie kontaktów MS Outlook® masz dostęp do innych możliwości jakie daje Tobie aplikacja firmy Microsoft® - importowanie scenariuszy rozmowy telefonicznej, połączeń do grupy kontaktów, zapisu rozmowy telefonicznej do dziennika i innych. Poszczególne funkcje poczty MS Outlook ® mogą wynikać z wersji programu pocztowego, czy też typu licencji.
  • Jeśli pewne numery telefonów są wybierane często, można utworzyć listę szybkiego wybierania numerów i szybko wybierać numery telefonów przy użyciu tej listy. Można również wybrać często wybierany numer telefonu z listy niedawno wybieranych numerów.
TAPI_rys2
 
Dodatkowe informacje
 
Program Microsoft Outlook® pozwala wybierać dowolne numery telefonów. Dostęp do poszczególnych połączeń oparty jest na uprawnieniach jakie abonent ma nadane w centrali telefonicznej Slican.
Jeśli komputer jest używany w różnych miejscach, można skonfigurować parametry wybierania numerów dla różnych miejsc. Można określić sposób wybierania numerów z bieżącej lokalizacji (przy użyciu bieżącego numeru kierunkowego kraju oraz sieci firmowej), a także określić sposób wybierania numerów lokalnych i zamiejscowych z hotelu, domu itp.
 
Informacje jak skonfigurować TAPI Workstation na komputerze prezentujemy tutaj pubWIKI Slican.
 
Programistów zainteresowanych wykorzystaniem drivera TAPI Slican do integracji ze swoimi aplikacjami zapraszamy do współpracy. Wszystkie informacje tutaj - Slican SDK.
 
 (Microsoft Office Outlook (MS Outlook) jest zastrzeżoną nazwą handlową Microsoft Corporation)

Facebook

Powiązane

  • Nowy aparat Slican VPS-840P

    Slican VPS-840P to zaawansowany telefon VoIP klasy business. Bogate menu ułatwia dostęp do kontaktów oraz szerokiej gamy funkcji komunikacyjnych oferowanych przez Centralę NCP. Czytelne przyciski i kolorowy wyświetlacz LCD usprawniają korzystanie z telefonu i pozwalają na efektywne wykorzystanie...

  • Konferencje

    Profesjonalne telekonferencje Centrale telefoniczne Slican NCP oferują zaawansowane systemy telekonferencji, które dotychczas dostępne były w centralach: CXS-0424, CCT-1668, MAC-6400, IPM-032 i IPL-256. Telekonferencje w centralach Slican NCP dostępne są dla abonentów sieci wewnętrznej jak i...

  • Aparaty systemowe CTS IP

    Aparaty telefoniczne dedykowane do central telefonicznych Slican NCP to sprawne i wygodne narzędzie w codziennej pracy. Programowalne przyciski i funkcje pozwalają na personalizację aparatu i dopasowanie go do swoich potrzeb. Telefony doskonale prezentują się na biurku. Wybrane modele...

partner.logos


logo-blower  logo_foneo  logo-slican