TA STRONA UŻYWA COOKIES. Korzystając ze strony akceptujesz stosowanie cookies, zgodnie z Twoimi aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o cookies i naszych zasadach przetwarzania danych osobowych jako Administratora, w związku z obowiązującym RODO w POLITYKA PRYWATNOŚCI Akceptuję

Rozwiązania CRM

System_Integration_1Lepsza komunikacja i lepsza integracja telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican oraz możliwości integracji między innymi z aplikacjami CRM, firmy otrzymują nowoczesne rozwiązania w oparciu o technologie IP. Jeżeli zależy Ci na zintegrowanych rozwiązaniach, dzięki którym zyskasz wyjątkową łątwość obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych... właśnie znalazłeś rozwiązanie dla siebie!

Lepsza komunikacja z klientami oraz wyższy poziom obsługi to cele każdej nowoczesnej firmy. Rozwiązania teleinformatyczne Slican dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację z programami klasy CRM. Przykładowe funkcje, które mogą być realizowane przez programy CRM dzięki integracji z centralami Slican:

  • informacje o połączeniu przychodzącym / oczekującym widoczne z poziomu aplikacji CRM - prezentacja kartoteki kontrahenta / dzwoniącego
  • wykonywanie połączeń telefonicznych z poziomu danych kontaktowych w kartotece kontrahenta aplikacji CRM - kliknięcie w nr telefonu
  • możliwość odbierania / rozłączania połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM  - kliknięcie na monitorze komputera
  • odrzucanie połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM
  • przeniesienie połączeń przychodzących na inny numer telefonu – funkcja możliwa do ustawienia z poziomu aplikacji CRM
  • możliwość przeglądu z poziomu aplikacji CRM aktywnych rozmów telefonicznych prowadzonych w obszarze danej firmy
  • statystyki rozmów telefonicznych - źródło informacjki dla handlowaca, jak i menadżera grupy sprzedazowej
  • billingi rozmów telefonicznych - kontrola kosztów, możliwosć przypisania ich do projektu, kosztów obsług klienta lub innych właściwych dla danej firmy
  • rejestrowanie połączeń wychodzących bezpośrednio z aparatu telefonicznego z pominięciem aplikacji CRM
  • rejestrowanie uprawnień telefonu (abonenci wirtualni)
  • możliwość pobierania nagranych rozmów telefonicznych w centralach i podpinanie ich pod kartoteki kontrahentów CRM
  • przypisanie notatek tekstowych lub nagrań z centrali telefonicznej do kartoteki klienta
  • wysyłanie i odbieranie informacji SMS przez zintegrowaną bramkę GSM w centrali
  • inne funkcje możliwe do realizacji dzięki integracji aplikacji CRM z centralami Slican dedykowane do specyficznych wymagań firmy
Rozwiązania klasy CRM można integrować z centralami Slican, dostosowując zarówno system informatyczny, jak i urządzenie PBX do wielkości oraz specyfiki firmy.

Możliwe zastosowania oraz korzyści biznesowe jakie daje integracja serwerów Slican oraz programów CRM.

Informacje o rozwiązaniach oraz dostawcach CRM współparcujących z serwerami Slican..
 

Facebook

Powiązane

  • Nowy aparat Slican VPS-840P

    Slican VPS-840P to zaawansowany telefon VoIP klasy business. Bogate menu ułatwia dostęp do kontaktów oraz szerokiej gamy funkcji komunikacyjnych oferowanych przez Centralę NCP. Czytelne przyciski i kolorowy wyświetlacz LCD usprawniają korzystanie z telefonu i pozwalają na efektywne wykorzystanie...

  • Konferencje

    Profesjonalne telekonferencje Centrale telefoniczne Slican NCP oferują zaawansowane systemy telekonferencji, które dotychczas dostępne były w centralach: CXS-0424, CCT-1668, MAC-6400, IPM-032 i IPL-256. Telekonferencje w centralach Slican NCP dostępne są dla abonentów sieci wewnętrznej jak i...

  • Aparaty systemowe CTS IP

    Aparaty telefoniczne dedykowane do central telefonicznych Slican NCP to sprawne i wygodne narzędzie w codziennej pracy. Programowalne przyciski i funkcje pozwalają na personalizację aparatu i dopasowanie go do swoich potrzeb. Telefony doskonale prezentują się na biurku. Wybrane modele...

partner.logos


logo-blower  logo_foneo  logo-slican