Rozwiązania CRM
Lepsza komunikacja i lepsza integracja telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican oraz możliwości integracji między innymi z aplikacjami CRM, firmy otrzymują nowoczesne rozwiązania w oparciu o technologie IP. Jeżeli zależy Ci na zintegrowanych rozwiązaniach, dzięki którym zyskasz wyjątkową łątwość obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych... właśnie znalazłeś rozwiązanie dla siebie!
Lepsza komunikacja z klientami oraz wyższy poziom obsługi to cele każdej nowoczesnej firmy. Rozwiązania teleinformatyczne Slican dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację z programami klasy CRM. Przykładowe funkcje, które mogą być realizowane przez programy CRM dzięki integracji z centralami Slican:
- informacje o połączeniu przychodzącym / oczekującym widoczne z poziomu aplikacji CRM - prezentacja kartoteki kontrahenta / dzwoniącego
- wykonywanie połączeń telefonicznych z poziomu danych kontaktowych w kartotece kontrahenta aplikacji CRM - kliknięcie w nr telefonu
- możliwość odbierania / rozłączania połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM - kliknięcie na monitorze komputera
- odrzucanie połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM
- przeniesienie połączeń przychodzących na inny numer telefonu – funkcja możliwa do ustawienia z poziomu aplikacji CRM
- możliwość przeglądu z poziomu aplikacji CRM aktywnych rozmów telefonicznych prowadzonych w obszarze danej firmy
- statystyki rozmów telefonicznych - źródło informacjki dla handlowaca, jak i menadżera grupy sprzedazowej
- billingi rozmów telefonicznych - kontrola kosztów, możliwosć przypisania ich do projektu, kosztów obsług klienta lub innych właściwych dla danej firmy
- rejestrowanie połączeń wychodzących bezpośrednio z aparatu telefonicznego z pominięciem aplikacji CRM
- rejestrowanie uprawnień telefonu (abonenci wirtualni)
- możliwość pobierania nagranych rozmów telefonicznych w centralach i podpinanie ich pod kartoteki kontrahentów CRM
- przypisanie notatek tekstowych lub nagrań z centrali telefonicznej do kartoteki klienta
- wysyłanie i odbieranie informacji SMS przez zintegrowaną bramkę GSM w centrali
- inne funkcje możliwe do realizacji dzięki integracji aplikacji CRM z centralami Slican dedykowane do specyficznych wymagań firmy
Możliwe zastosowania oraz korzyści biznesowe jakie daje integracja serwerów Slican oraz programów CRM.
Informacje o rozwiązaniach oraz dostawcach CRM współparcujących z serwerami Slican..
Powiązane
-
Nowy aparat Slican VPS-840P
Slican VPS-840P to zaawansowany telefon VoIP klasy business. Bogate menu ułatwia dostęp do kontaktów oraz szerokiej gamy funkcji komunikacyjnych oferowanych przez Centralę NCP. Czytelne przyciski i kolorowy wyświetlacz LCD usprawniają korzystanie z telefonu i pozwalają na efektywne wykorzystanie...
-
Konferencje
Profesjonalne telekonferencje Centrale telefoniczne Slican NCP oferują zaawansowane systemy telekonferencji, które dotychczas dostępne były w centralach: CXS-0424, CCT-1668, MAC-6400, IPM-032 i IPL-256. Telekonferencje w centralach Slican NCP dostępne są dla abonentów sieci wewnętrznej jak i...
-
Aparaty systemowe CTS IP
Aparaty telefoniczne dedykowane do central telefonicznych Slican NCP to sprawne i wygodne narzędzie w codziennej pracy. Programowalne przyciski i funkcje pozwalają na personalizację aparatu i dopasowanie go do swoich potrzeb. Telefony doskonale prezentują się na biurku. Wybrane modele...