TA STRONA UŻYWA COOKIES. Korzystając ze strony akceptujesz stosowanie cookies, zgodnie z Twoimi aktualnymi ustawieniami przeglądarki (zmiana ustawień). Akceptuję
Dowiedz się więcej o cookies i naszych zasadach przetwarzania danych osobowych jako Administratora, w związku z obowiązującym RODO w (polityka prywatności)

Zasilanie awaryjne

Mocną stroną centrali telefonicznej Slican NCP jest utrzymanie łączności wszystkich elementów systemu w razie awarii zasilania 230V. Wszystkie składniki centrali NCP zasilane są bezpośrednio z sieci energetycznej 230V. Jednak dla podniesienia bezpieczeństwa, zastosowano w NCP unikalny system zachowania ciągłości zasilania w przypadku zaniku prądu w sieci. Z uwagi na różne wyposażenie poszczególnych składników systemu, zastosowano inne podejście do zasilania awaryjnego niż dotychczas.
 

Elementy systemu NCP wyposażone w system zasilania awaryjnego

EPS-4SH

  • CM400P oraz CM600P obligatoryjnie mają zainstalowany system zasilania awaryjnego. Do jego prawidłowej pracy wystarczy przez odpowiednią wiązkę przewodów przyłączyć sprawny akumulator 12V.
  • W pozostałych elementach systemu aby mógł funkcjonować system zasilania awaryjnego, we wnętrzu obudowy 19” należy zamontować dodatkowy moduł NCP-EM1BC oraz przyłączyć sprawny akumulator 12V. Zainstalowany moduł pełni rolę interfejsu ładowania baterii i bezprzerwowego zasilania.



Moduł zasilania awaryjnego NCP-EM1BC


Opcjonalny moduł montowany w Gateway'u lub Switch'u. Po zamontowaniu, z tyłu obudowy pojawia się gniazdo zewnętrzne wtyczki ST-7. Do przyłączenia akumulatora/baterii akumulatorów należy zastosować odpowiednią wiązkę przewodów.


Uwaga! W zasilanie awaryjne nie jest wyposażony Call Manager CM300P oraz półki GW w wersji BOX – NCP-GWS2B i NCP-GWD2B. Dla zachowania bezpieczeństwa, systemy te należy wyposażyć w zewnętrzny system podtrzymania zasilania. W przypadku wielu lokalizacji, dla każdej z nich zagadnienie zasilania należy rozpatrywać indywidualnie.

Facebook

Powiązane

  • Serwer NCP

    Doskonała jakość komunikacji i elastyczność centrali telefonicznej NCP stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań VoIP. To platforma telekomunikacyjna IP o wydajności do 300 jednoczesnych rozmów i 20 połączeń video nawet dla 10.000 użytkowników. Centrale serii Slican NCP...

  • Aparaty telefoniczne Slican

    Aparaty telefoniczne dedykowane do central telefonicznych Slican NCP to sprawne i wygodne narzędzie w codziennej pracy. Programowalne przyciski i funkcje pozwalają na personalizację aparatu i dopasowanie go do swoich potrzeb. Telefony doskonale prezentują się na biurku. Wybrane modele...

  • Oprogramowanie

    Najnowszej generacji pakiet aplikacji Slican wspiera pracę zespołową i komunikację. Jest zbiorem intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje zaawansowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij". Aplikacje zaprojektowano z myślą o...

  • Integracja

    Integrujemy rozwiązania i ludzi Nowy firmware 6.40 w serwerach Slican jeszcze mocniej integruje centrale, technologie, różnorodne aplikacje i systemy. Udostępniamy zupełnie nową klasę programu, który dostarcza wachlarz nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych. {{W name=newsNormal...

partner.logos


logo-blower  logo_foneo  logo-slican