TA STRONA UŻYWA COOKIES. Korzystając ze strony akceptujesz stosowanie cookies, zgodnie z Twoimi aktualnymi ustawieniami przeglądarki (zmiana ustawień). Akceptuję
Dowiedz się więcej o cookies i naszych zasadach przetwarzania danych osobowych jako Administratora, w związku z obowiązującym RODO w (polityka prywatności)

Nagrywanie rozmów

RecordMAN2_obraz_200Aplikacja przeznaczona jest do współpracy z systemem wbudowanego nagrywania rozmów EbdREC dla serwerów Slican (z wyjątkiem ITS IP PBX). Składa się z dwóch części, "serwera nagrań" czyli aplikacji RecordMAN.server, która umożliwia pobieranie nagrań z zasobów centrali i zapisywanie ich kopii na dysku komputera w sieci lokalnej, oraz "klienta" czyli aplikacji RecordMAN.client służącej do obsługi nagrań pobranych na lokalny komputer czyli wyświetlania szczegółowej historii połączenia oraz wyszukiwania konkretnych połączeń wg wielu kryteriów.

RecordMAN.server


Główne zadania
  • zapis ("zrzut") nagrań na twardy dysk HDD (magazyn)
  • udostępnianie nagrań zgodnie z uprawnieniami (serwer)
Aplikacja ta ma za zadanie pobieranie nagrań z nośnika istniejącego w centrali i składowanie ich na dysku twardym komputera w sieci lokalnej tworząc ich kopię. Ma to szczególne znaczenie w przypadku central, w których nośnikami są karty pamięci typu flash o ograniczonej pojemności. W przypadku central MAC-6400 może chodzić zarówno o kopiowanie na nośnik o większej pojemności jak i o wykonywanie kopii rezerwowych.

RecordMAN.client

Aplikacja do obsługi nagrań. Nie pobiera nagrań na dysk lokalny więc synchronizacja katalogów jest bardzo szybka. Polecenie odtworzenia nagrania powoduje skopiowanie pojedynczego pliku na dysk lokalny i jego odtworzenie. W zależności pod praw nadanych w centrali można lub nie zachować nagranie na własnym dysku.

Aplikacja RecordMAN.client może pracować z różnymi źródłami danych:
  • centrala - aplikacja łączy się bezpośrednio z nośnikiem nagrań w centrali
  • RecordMAN.server - aplikacja łączy się z archiwum tworzonym przez tą aplikację z zachowaniem uprawnień. Dzięki temu że synchronizacja pomiędzy centralą a serwerem jest prawie natychmiastowa użytkownik ma do dyspozycji zarówno nagrania z nośnika w centrali jak i dane archiwalne ograniczone pojemnością dysku twardego na którym składa dane RecordMAN. Server.
  • dane archiwalne (nagrania skopiowane na płytę lub też dowolny inny katalog z nagraniami w formacie danych Slican) - aplikacja w przypadku połączenia z tego typu archiwum nie uwzględnia uprawnień stanowiska do nagrań.

W centralach Slican można powołać konta użytkowników aplikacji RecordMAN.client posiadających następujące uprawnienia:
  • prawo do kopiowania nagrań na dysk lokalny - decyduje o możliwości eksportowania nagrań jako typowe pliki dźwiękowe
  • dostęp pełny - brak ograniczeń - dla użytkownika dostępne są wszystkie rozmowy nagrane w centrali
  • dostęp ograniczony - pozwala na ustawienie praw do nagrań wg następujących kryteriów:
    • do określonego poziomu - w centrali można zdefiniować do 8 grup abonentów (analogicznie do sieci) - prawo do odsłuchu nagrań tylko dla konkretnej grupy abonentów, lub kilku grup
    • do nagrań z filtrem - prawo do odsłuch wyłącznie nagrań konkretnego numeru wewnętrznego
    • prawo do odsłuchu nagrań do określonej liczby dni wstecz
  • aplikacja RecordMAN.client może odsłuchiwać nagrania utworzone zarówno w wersji 1 jak i 2 programu
  • RecordMAN.server musi składować nagrania w nowej lokalizacji

RecordMAN realizuje jednocześne nagrywanie:
  • do 128 kanałów (jednoczesnych rozmów) w sererach serii MAC-6400
  • do 24 kanałów nagrywania w IPL-256
  • do 12 kanałów nagrywania w IPM-032
  • do 8 kanałów nagrywania w IPU-14
  • do 8 kanałów nagrywania w IPS-08
  • do 36 kanałów w serwerach serii CCT-1668/IP
  • do 8 kanałów w serwerach serii CXS-0424

Więcej o nagrywaniu rozmów w centralach telefonicznych znajdziesz na stronie:
www.centraletelefoniczne.com.pl

Facebook

Powiązane

  • Nowy aparat Slican VPS-840P

    Slican VPS-840P to zaawansowany telefon VoIP klasy business. Bogate menu ułatwia dostęp do kontaktów oraz szerokiej gamy funkcji komunikacyjnych oferowanych przez Centralę NCP. Czytelne przyciski i kolorowy wyświetlacz LCD usprawniają korzystanie z telefonu i pozwalają na efektywne wykorzystanie...

  • Konferencje

    Profesjonalne telekonferencje Centrale telefoniczne Slican NCP oferują zaawansowane systemy telekonferencji, które dotychczas dostępne były w centralach: CXS-0424, CCT-1668, MAC-6400, IPM-032 i IPL-256. Telekonferencje w centralach Slican NCP dostępne są dla abonentów sieci wewnętrznej jak i...

  • Aparaty systemowe CTS IP

    Aparaty telefoniczne dedykowane do central telefonicznych Slican NCP to sprawne i wygodne narzędzie w codziennej pracy. Programowalne przyciski i funkcje pozwalają na personalizację aparatu i dopasowanie go do swoich potrzeb. Telefony doskonale prezentują się na biurku. Wybrane modele...

partner.logos


logo-blower  logo_foneo  logo-slican