TA STRONA UŻYWA COOKIES. Korzystając ze strony akceptujesz stosowanie cookies, zgodnie z Twoimi aktualnymi ustawieniami przeglądarki (zmiana ustawień). Akceptuję
Dowiedz się więcej o cookies i naszych zasadach przetwarzania danych osobowych jako Administratora, w związku z obowiązującym RODO w (polityka prywatności)

Serwer NCP

NCP_left_2048Doskonała jakość komunikacji i elastyczność centrali telefonicznej NCP stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań VoIP.

To platforma telekomunikacyjna IP o wydajności do 300 jednoczesnych rozmów i 20 połączeń video nawet dla 10.000 użytkowników.

Centrale serii Slican NCP tworzą systemy zunifikowanej komunikacji, które realizują połączenia w szerokim zakresie intensywności ruchu telekomunikacyjnego zarówno IP jak i TDM. Mogą obsługiwać firmy i instytucje, których oddziały, są zlokalizowane w dowolnym miejscu. Efektywne zarządzanie komunikacją w firmie wielooddziałowej zapewnia elastyczne oprogramowanie z dostępem do sieci LAN i WAN. Zintegrowana aplikacja webowa Slican ConfigWEB jest sprawnym narzędziem do zbudowania indywidualnego systemu i jego konfigurację przez przeglądarkę internetową.

Komfort komunikacji

ncp_schematObsługę klienta na najwyższym poziomie zapewni pakietowe przesyłanie informacji, szybka komunikacja pomiędzy oddziałami, a także dodatkowe trasy połączeniowe dla ruchu telekomunikacyjnego w czasie awarii. Do tego analiza historii połączeń i rozmów w celu eliminowania wąskich gardeł. Szybki i łatwy dostęp do centrali przez sieć Ethernet - daje możliwość natychmiastowej reakcji i usprawnia zarządzanie systemem. Bezpieczeństwo systemu oparte jest między innymi na szyfrowaniu połączeń video i voice (TLS/SRTP), a redundancja (NCP-CM400P i NCP-CM600P) zapewnia zdublowanie elementów systemu w celu zapewnienia ciągłości pracy także podczas awarii.

Telefony SIP realizują wiadomości tekstowe. Treść połączeń video i voice oraz dane bilingowe mogą być rejestrowane. Całość dopełnia wielofunkcyjna poczta głosowa (fax2email/voice2email) oraz zaawansowany interaktywny IVR. Zintegrowanie zarządzania wieloma składnikami sytemu z jednego miejsca za pomocą interfejsu ConfigWEB ułatwi pracę każdemu administratorowi.

Call Manager - serce systemu

Sprawne i wydajne działanie całego systemu Slican NCP zapewnia jednostka centralna - "Call Manager", która oferuje zunifikowaną komunikację niezależną od rodzaju wykorzystanego łącza. Interfejsy do łaczności tradycyjnej (TDM) tzw. gateway'e (bramy) pozwalają korzystać nie tylko z szerokorozumianej łączności IP ale również ISDN, GSM i analogowej (FXO). Dopasowując wg potrzeb gateway możemy do systemu podłączyć cyfrowe terminale systemowe (CTS) lub analogowe (FXS), a połączenie z siecią LAN pozwala zastosować wielofunkcyjną aplikację Slican PhoneCTI lub inne rozwiązania typu softphone. Rozmowy, konferencje czy połączenia video mogą być nagrywane dzięki wewnętrznemu, zintegrowanemu systemowi nagrywania rozmów. 

W zależności od natężenia ruchu telefonicznego i potrzeb użytkownika Call Manager oferowany jest w trzech wersjach.

Slican NCP - CM300P:

CM300_front_2048A_red
  • 40xCalls w tym 3xVideoCalls
  • 300xUsers w tym: max. 200-SIPuser i max. 64xCTS
  • 100xWebCTI/PhoneCTI
  • 40xRecordingChannels
  • 58xTrunkGSM
  • 1xTrunkISDN-E1

Slican NCP - CM400P:

CM400_front_2048
  • 100xCalls w tym 10xVideoCalls
  • 1000xUsers w tym: max. 1000-SIPuser i max. 400xCTS
  • 400xWebCTI/PhoneCTI
  • 100xRecordingChannels
  • 120xTrunkGSM
  • 6xTrunkISDN-E1 
  • 2xgniazdo GbE-INT
  • zasilanie awaryjne

Slican NCP - CM600P:

CM400_front_2048
  • 300xCalls w tym 20xVideoCalls
  • 10.000xUsers w tym: max. 10.000-SIPuser i max. 800xCTS
  • 800xWebCTI/PhoneCTI
  • 300xRecordingChannels
  • 120xTrunkGSM
  • 13xTrunkISDN-E1 
  • 2xgniazdo GbE-INT
  • zasilanie awaryjne

Slican Call Manager jest centralą telekomunikacyjną w technologii VoIP dedykowaną do współpracy z urządzeniami peryferyjnymi. Samodzielnie jest centralą telefoniczną PURE IP.

ikona-PDF1
Karta katalogowa NCP

Facebook

Powiązane

  • Sprzedaż i serwis central telefonicznych Slican

    Skontaktuj się z naszym specjalistą. Pomożemy dobrać ci centralę i skonfigurować system telefoniczny tak by był najlepszy dla Twoich potrzeb. Do dyspozycji Klientów oddajemy nasze wieloletnie doświadczenie w branży teleinformatycznej z gwarancją dbałości o najwyższą jakość świadczonych usług....

  • Oprogramowanie

    Najnowszej generacji pakiet aplikacji Slican wspiera pracę zespołową i komunikację. Jest zbiorem intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje zaawansowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij". Aplikacje zaprojektowano z myślą o...

  • Aparaty telefoniczne Slican

    Aparaty telefoniczne dedykowane do central telefonicznych Slican NCP to sprawne i wygodne narzędzie w codziennej pracy. Programowalne przyciski i funkcje pozwalają na personalizację aparatu i dopasowanie go do swoich potrzeb. Telefony doskonale prezentują się na biurku. Wybrane modele...

  • Sieciowanie

    Slican odpowiadając na wyzwania nowoczesnych organizacji stworzył nowej generacji protokół sieciowania central telefonicznych - eSSL. Pozwala on na skrócenie procesu linkowania serwerów, jest intuicyjny w obsłudze i uwzględnia bieżące trendy w technologii obsługi sieci.   Budowa...

partner.logos


logo-blower  logo_foneo  logo-slican